Polityka prywatności
§1 Zagadnienia wstępne
- Polityka Prywatności (dalej zwana Polityką) skierowana jest do użytkowników strony internetowej www.spzoz-zelow.pl (dalej jako „Serwis”) Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zelowie, 97-425 Zelów, ul. Żeromskiego 21.
- W Polityce zostały opisane zasady gromadzenia oraz wykorzystywania danych użytkowników Serwisu, które są gromadzone bezpośrednio od nich.
- Administratorem danych gromadzonych w związku z korzystaniem z Serwisu jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zelowie, 97-425 Zelów, ul. Żeromskiego 21.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych przez Administratora można kontaktować się z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych, lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem Ochrony Danych na adres e-mail: iod.spzoz@zelow.pl
§2 Zakres zbierania danych
Serwis przechowuje informacje o użytkowniku w zakresie korzystania przez użytkownika z formularza kontaktowego.
§3 Źródło danych
Informacje przetwarzane przez Serwis pochodzą bezpośrednio od Pani/Pana w wyniku użytkowania strony internetowej.
§4 Obowiązek lub dobrowolność podania danych
Podanie danych niezbędnych do korzystania z Serwisu jest dobrowolne. Może Pan/i skorzystać z tzw. trybu incognito w celu przeglądania strony bez udostępniania Administratorowi informacji o Pani/a wizycie w Serwisie. Korzystanie z trybu incognito, a zatem niepodanie danych, nie ma wpływu na możliwość korzystania z Serwisu.
§5 Uprawnienia wynikające z RODO w zakresie przetwarzanych danych
Ma Pani/Pan prawo:
- żądać od Administratora wglądu do Pani/a danych, a także otrzymania ich kopii (art. 15 RODO);
- żądać od Administratora sprostowania lub poprawienia danych (art. 16 RODO) – w odniesieniu do żądania sprostowania danych, gdy zauważy Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
- żądać od Administratora usunięcia danych (art. 17 RODO);
- żądać od Administratora ograniczenia przetwarzania (18 RODO) – np. gdy zauważy Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe – może Pani/Pan żądać ograniczenia przetwarzania swoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych);
- wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania (art. 21 RODO);
- żądać realizacji prawa do przenoszenia danych (art. 20 RODO);
- żądać odwołania udzielonej zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (art. 7 ust. 3 RODO);
- wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§6 Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych
Odbiorcami Pani/a danych osobowych mogą być podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, a także podmioty, którym Administrator polecił przetwarzanie danych osobowych (np. podmioty wspierające Administratora w zakresie IT).
§7 Czas przechowywania danych
Dane osobowe podane w ramach formularza kontaktowego będą przetwarzane przez czas niezbędny do załatwienia sprawy, a po tym czasie na okres zabezpieczenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
§8 Przekazywanie danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej
Pani/a dane nie będą przekazywane do Państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
§9 Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Pani/a dane mogą być przetwarzane w celu umożliwienia korzystania Pani/a z Serwisu (w tym z formularza kontaktowego) na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).